Nowa planeta ćwiczenia zadanie 2 str 38

przyporządkuj opisom odpowiednie nazwy opadów i osadów atmosferycznych wybrane spośród wymienionych poniżej:

szadź , szron , grad , x , rosa

a.)kropelki wody osadzone w trawie .....
b.)Lodowe igiełki na cienkich wychłodzonych przedmiotach, np. liniach energetycznych ....
c.) x
d.)opad w postaci bryłek lodowych ....
e.)osad atmosferyczny , który powstaje tak jak rosa, lecz w ujemnej temperaturze ............

( tego z x nie róbcie ;P )

zadanie 3 strona 38 Nowa planeta ćwiczenie

jak ktoś ma podpisane te zdjęcia to niech poda nazwę

1 zdjęcie ...
2 zdjęcie ...

zadanie 4 str. 38 nowa planeta jak ktoś ma te zadanie to niech napisze mi wiadomściach a dam mu punkty inne a tu napisze odpowieć pliss !!! pam 30 p. ;P za tylko to zadanie ale całe
<sorry za błedy>

2

Odpowiedzi

2010-01-10T14:52:01+01:00
Kropelki wody osadzone w trawie ..... rosa
Lodowe igiełki na cienkich wychłodzonych przedmiotach, np. liniach energetycznych ....szadź

opad w postaci bryłek lodowych .... grad
osad atmosferyczny , który powstaje tak jak rosa, lecz w ujemnej temperaturze ............szron
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:04:40+01:00
2.a)Kropelki wody osadzone na trawie to rosa.
b)Lodowe igiełki na cienkich wychłodzonych przedmiotach, np; liniach energetycznych i gałęziach .szadź
d)Opad w postaci bryłek lodowych.grad
e)Osad atmosferyczny, który powstaje tak jak rosa lecz w ujemnej temperaturze.szron
3.
1-mgła
2-szron
4.a)
A.chmura pierzasta
B.chmura kłębiasta
C.chmura kłębiasta-deszczowa
D.chmura warstwowa
b)burza
c)spadek wilgotności powietrza.wzrost prędkości wiatru
d)skryć sie w samochodzie
schować sie w dołku

28 4 28