Dodaj antonimy do podanych wyrazów
-dezaprobata
-apatia
-antypatia
-bezduszność
-tchórzostwo
-ból
-cierpienie
-pech
-nagana
-ochyda
-pogarda
-potęga
-lenistwo
-złośliwość
-obłuda
-niechęć
-rozpacz
-nierzetelność
-brzydota
-powodzenie
-dar

3

Odpowiedzi

2010-01-10T14:39:14+01:00
Dezaprobata-aprobata
-apatia-energicznosc
-antypatia-sympatia
-bezduszność-wielkodusznosc
-tchórzostwo-stawianie czoła smiałosc
-ból-rozkosz
-cierpienie-przyjemnosc
-pech-fart
-nagana- pochwała
-ochyda- piekno
-pogarda- szacunek
-potęga-marność
-lenistwo-pracowitosc
-złośliwość-grzecznosc
-obłuda-prawda
-niechęć-chęć
-rozpacz-szczęście
-nierzetelność- rzetelnosć
-brzydota- piękno
-powodzenie- niepopularnosc
-dar -brak zdolności, daru, beztalencie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:45:24+01:00
-dezaprobata- zgoda
-apatia-energiczność
-antypatia-sympatia, życzliwość
-bezduszność-wrażliwość
-tchórzostwo-odwaga
-ból-rozkosz, ekstaza
-cierpienie-przyjemność
-pech-szczęście
-nagana-pochwała
-ochyda-pożądanie, pragnienie
-pogarda-szacunek
-potęga-słabość, marność
-lenistwo-pracowitość
-złośliwość-grzeczność, życzliwość
-obłuda-szczerość, uczciwość
-niechęć-ochota, przyjazne nastawienie
-rozpacz-radość, szczęście
-nierzetelność-szczerość
-brzydota-piękno
-powodzenie-niepopularność
-dar-beztalencie, brak zdolności.
2010-01-10T14:51:14+01:00
-dezaprobata------------------------------>aprobata, przyzwolenie

-apatia------------------------------>żywotność, energiczność, chęć życia

-antypatia------------------------------>sympatia, życzliwość

-bezduszność------------------------------>wrażliwość, współczucie

-tchórzostwo------------------------------>stawianie czoła, śmiałość

-ból------------------------------> rozkosz, ekstaza


-cierpienie------------------------------>rozkosz, przyjemność

-pech------------------------------>szczęście, fart, sukces

-nagana------------------------------>pochwała, pozytywna ocena

-ochyda------------------------------>pociąg, pożądanie, pragnienie

-pogarda------------------------------>szacunek, poważanie

-potęga------------------------------>słabość, marność

-lenistwo------------------------------>pracowitość, zapał

-złośliwość------------------------------>grzeczność

-obłuda------------------------------>szczerość, uczciwość

-niechęć------------------------------>sympatia, przyjazne nastawienie

-rozpacz------------------------------>radość, szczęście

-nierzetelność------------------------------>lojalność, rzetelność

-brzydota------------------------------>piękno, ideał piękna

-powodzenie------------------------------>niepopularność, pech

-dar ------------------------------>beztalencie, brak zdolności
1 5 1