Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:24:25+01:00
Trenig:

rozbudowanie mięsni
zwieksza ich wytrzymalosc i wydolnosc
zbyt intensywny powoduje w nich powstanie kwasu mlekowego(odczuwamy to jako zakwasy)
poprawie sie metabolizm
powoduje zmniejszenia tkanki tluszczowej
zwieksza wydolnosc , miesnie regu;arnie trenowane staja sie mniej podadne na kontuzje..
wzratsta gęstość unaczynienia mięśni
2010-01-11T15:06:19+01:00
Trening,zaprawa to systematyczne ćwiczenia w celu uzyskania maksymalnej sprawności w uorawianej dyscyplinie sportowej,prowadzone pod kierunkiem trenera.