Odpowiedzi

2010-01-10T14:46:59+01:00
Pewnego pieknego dnia postanowilismy z moja druzyna ze zorganizujemy wyprawe na ksiezyc. musielismy najpierw wszystko przygotowac. wyprawa ta miala byc czyms w rodzaju spelnie nae naszych marzen. wszyscy ciseszy lismy sie na ta wyprawe. .............. dalej sama wymyusl bo za malo punktow dajesz.;( (10)
45 1 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:49:52+01:00
Dokładnie 12 stycznia 2008 roku miała rozpocząć się moja wyprawa na księżyc. Bardo się stresowałam i kompletnie nie wiedziałam co robię. Kedy dotarłam do stacji, już nie było tak źle. Dotarłam na pokład statku i w przeciągu kilku sekund uświadomiłam sobie gdzie co jest. Guzik startu i lądowania awaryjnego były na swoim miejscu więc wszystko było w porządku.
W końcu nadszedł czas wylotu. Każdy odliczał czas: 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 i w kocu można było nacisnąć przycisk START. W ciągu 8 godzin trafiliśmy na księżyc. Było wspaniale. Już wiedziałam jak wygląda Świat z kosmosu. Pobraliśmy próbki niektórych skał i po 1 miesiącu trafiliśmy na Ziemię. Było to wspaniałe uczucie.



Myślę, że będzie dobrze ;)
jak to było zle bo zaatakowały cię szlamy kosmiczne z różdzkami z supermocami lodu ognia ziemi i błyskawic oraz niewidzialności
przecież było żle