Odpowiedzi

2010-01-10T14:44:48+01:00
Drut nie jest sprężysty ponieważ pod działaniem siły zmienia swój kształt ale gdy siła ustanie wtedy drut nie wraca do pierwotnego kształtu.
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T14:44:57+01:00
Drut nie jest ciałem sprężystym, ponieważ ciało sprężyste jest to ciało, które pod wpływem siły zewnętrznej przekształca swą formę, po chwili powracając do swojej pierwotnej formy. Jednak drut po odkształceniu nie wraca do swojej pierwotnej formy.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
22 4 22