Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:55:39+01:00
A) 2dm=20cm
20(do kwadratu)+5(do kwadratu)=425
(pierwiastek z)425=5(pierwiastków z)17[cm]
b)100mm=10cm
25(do kwadratu)+10(do kwadratu)=725
(pierwiastek z)725=5(pierwiastków z)29[cm]
8cm=80mm
80(do kwadratu)+16(do kwadratu)=6656
(pierwiastek z)6656=16(pierwiastków z)26[cm]
1 5 1
2010-01-10T14:56:27+01:00
A.
2dm=20cm
p=√(20²+5²)=√425=√25*17=5√17cm
b.
100mm=10cm
p=√(25²+10²)=√725=√(25*29=5√29cm
c.
16mm=1,6cm
p=√(8²+1,6²)=√66,56=8,16cm