Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:51:17+01:00
Analiza - rozkład (podział) związku na 2 inne lub na poszczególne pierwiastki

spalanie - gwałtowne łączenie sie tlenu z innymi pierwiastkami
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T14:51:46+01:00
Analiza chemiczna, identyfikacja (chemiczna analiza jakościowa) i oznaczanie ilościowe (chemiczna analiza ilościowa) składu substancji. Ze względu na sposób (i obiekt) pomiaru rozróżnia się metody klasyczne analizy chemicznej (gł. pomiar masy lub objętości) i chemiczną analizę instrumentalną (pomiar własności fizycznych lub fizykochemicznych badanej substancji).



Spalanie zupełne to spalanie, którego produktem jest, najtrwalszy z możliwych do uzyskania w danej reakcji, związek chemiczny.Np:

węgiel (pierwiastek)|C + tlen|O2 = dwutlenek węgla|CO2


Spalanie niezupełne zachodzi w sytuacji gdy substancja nie może z jakichś powodów utlenić się do końca.

węgiel (pierwiastek)|C + tlen|O = tlenek węgla|CO
5 1 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T14:52:01+01:00
Analiza jest to rozkład na produkty np. tlenek miedzi ---> tlen + miedź
spalanie jest to utlenianie które zachodzi w gwałtowny sposób z wydzieleniem energii.
1 5 1