Odpowiedzi

2010-01-10T14:59:24+01:00
Mi się wydaje że oni ze złością .
2010-01-10T14:59:31+01:00
Cezar został zasztyletowany.
Dzięki jego zabiciu nie mógł przeprowadzić ataku na Hiszpanię, która atakowała zachodnią część jego imperium.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:31:25+01:00
Cezar zostal zaatakowany i ZAMORDOWANY dnia 15 marca 44rpne
przez obroncow REPUBLIKI, gdyz cezar posiadal tytul dozywotniego dyktatora , a ludzie chcieli republiki ,a nie wladzy jednostki., za zycia cezar wchodizl w skald triumviratu z krassusem i pompejuszem . po smierci krassusa otrzymal tytul dozywotniego dyktatora. ludzie chcieli powrotu republiki .
ale po smierci cezara zawiązano kolejny 2 triumvirat na ktorego czele staneli: syn cezara oktawian oraz przyjaciel cezara marek antoniusz.rozpaczal sie poczatek cesarstwa