Rozwiąż krzyżówkę:
1.Gwałtowne utlenianie,któremu towaszyszy wydzielanie energii w postaci światła i ciepła.(na 8 liter)
2.Typ reakcji chemicznej: woda------>tlen +woda(na 7 liter)
3.Nazwa związku chemicznego wogoru z tlenem.( na 4 litery)
4.Związki chemiczne otrzymane reakcji łączenia się tlenu z innymi pierwiastkami chemicznymi. (na 6 liter)
proszę o pomoc:]

2

Odpowiedzi

2010-01-10T15:00:51+01:00
1.Spalanie
2.Analizy
3.Woda
4.Tlenki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:00:56+01:00
1. spalanie
2. analiza
3. woda
4. tlenki
1 5 1