Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T17:38:16+02:00
0,253 = 0,25 = 0,2 nadmiar
11,245 = 11,24 = 11,2 nadmiar
0,8567 = 0,86 = 0,9 niedomiar
6,799 = 6,80 = 6,8 niedomiar
2,954 = 2,95 = 2,9 niedomiar
6,437 = 6,44 niedomiar 6,4 nadmiar
5,229 = 5,23 niedomiar 5,2 nadmiar
2009-09-23T18:32:33+02:00
A)
0,253 ≈ 0,25 nadmiar
11,245 ≈ 11,25 niedomiar
0,8567 ≈ 0,86 niedomiar
6.799 ≈ 6,80 ≈6,8 niedomiar
2,954 ≈ 2,95 nadmiar
6,437 ≈ 6, 44 niedomiar
5,229 ≈ 5,23 niedomiar
b)
0,253 ≈ 0,0 nadmiar
11,245 ≈ 11 nadmiar
0,8567 ≈ 1 nadmiar
6,799 ≈ 7 niedomiar
2,954 ≈ 3 niedomiar
6,437 ≈ 6 nadmiar
5, 229 ≈ 5 nadmiar