Odpowiedzi

2010-01-10T17:57:05+01:00
Ponieważ rafy koralowe są zanieczyszczane i niszczone przez ludzi i inne organizmy wodne.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:13:40+01:00
1.zwierzeta, które z jednej strony moga zjadac zywa tkanke koralowa, z drugiej zas drazac korytarze w wapiennym szkielecie osłabiaja jego odpornosc na ciosy zadawane przez morskie fale. W tej grupie niszczycieli znajdziemy odzywiajace się koralowcami ryby, slimaki, rozgwiazdy czy tez "nadgryzajace" wapienne tworzywo małze, gabki i jezowce.
2. Nie zanieczyszać wody [banalne ale prawdziwe]
1 5 1