Uzupełnij poniższe zdania wpisując brakujące informacje dotyczące stref klimatycznych i występujących w nich typów klimatów.
a) Wysoka temperatura powietrza i duże opady atmosferyczne występujące przez cały rok są charakterystyczne dla strefy klimatów .....
b) W klimacie śródziemnomorskim opady występują głównie .....
c) Niemal całkowity brak opadów oraz wysokie dobowe amplitudy temperatury powietrza to cechy klimatu .......
d) Grenlandia i Antarktyda położone są w strefie klimatów ....

Jest to zadanie 6 str. 43 w ćwiczeniach do geografii "Planeta Nowa" do nowej podstawy programowej dla 1 klasy gimnazjum ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:06:18+01:00
A równikowych
b zima
c zwrotnikowego
d okołobiegunowych
318 4 318
2010-01-10T17:11:53+01:00
A) równikowych
b) zima
c) strefa zwrotnikowa kontynentalny skrajnie suchy
d) okołobiegunowe
163 3 163
2010-01-10T19:35:28+01:00
A) równikowych
b) zima
c) zwrotnikowego
d) okołobiegunowych

Mam nadz. ze dobrze;)
184 3 184
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty