Odpowiedzi

2009-04-04T21:05:05+02:00
P=1/2*5*12=30 - pole trójkąta prostokątnego o przyprostokątnych 5 i 12
P=1/2*13*h=30 - pole trójkąta prostokątnego o przeciwprostokątnej 13 i wysokości h
6,5h=30
h=30:6,5
h=4 8/13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-04T21:08:54+02:00
Pole tego trojkata to:
P= 12×5/2= 30cm² dwie przyprostokatne
ale pole to rowniez P= 13 × h/2 ale wynik sie nie zmieni
13 × h/2 = 30
13h=60
h=4 ₁⁸₃