Odpowiedzi

2010-01-10T15:14:45+01:00
Rusyfikacja w mojej szkole polegała by na tym, że władze mojego miasta wpierw usunęli by ze szkół nauczycieli polskich. Następnie odbywały by się lekcje języka rosyjskiego dla nauczycieli. Uczniowie mieli by zakazane rozmowy po polsku. A za złamanie tych zasad groziły by surowe kary.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:14:58+01:00
W mojej szkole rusyfikowano by uczniów przekupując ich pieniędzmi , dobrymi ocenami , przyjaźnią i słodyczami .
Nauczyciele zabraniali by rozmawiać w naszym ojczystym języku , a w zamian za przyswojenie sobie języka rosyjskiego jako narodowego dawali by nagrody . Przeszukiwali by uczniów i sprawdzali czy nie czytają lub nie mają przy sobie literatury polskiej .
Nauczycielami mogliby być tylko Rosjanie , a nauczyciele Polscy byliby ,odrębną mniejszością źle traktowaną i nic nie wartą.
2 3 2