Odpowiedzi

2010-01-10T15:16:45+01:00
Zastosowanie w przemysle jako:
chłodziwo, zaprawe wapienna,w napojach gazowanych,cukiernictwie

dwutlenek wegla jest jednym z gazow cieplarnianych
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:17:20+01:00
Zastosowanie dwutlenku węgla:

- jako suchy lód
- wywołuje twardnienie zaprawy wapiennej
- w dojrzewalniach owoców
- w cukiernictwie
- do zasilania markerów do gry w panitball
- w napojach gazowanych
Komentarz został usunięty
ale co2 to dwutlenek węgla xD