Zad.1.ZAMIEŃ JEDNOSTKI
2cm=...... mm
12cm=......mm
6m=.....cm
11m=.....cm
9km=.......m
10km=......m
7cm 9mm=......mm
15cm 1mm=........mm
5m 2cm=..........cm
13m 30cm=.....cm
2km 521m=.......m
4km 35m=.......m

30cm 1mm=.....mm
17mm=....cm...mm
218cm=....m....cm
5m 11cm=.....cm
1285m=....km....m
15km 1m =.....m

30mm=.....cm
120mm=.....cm
200mm=......cm
800cm=......m
1700cm=......m
5000cm=......m
90dm=.......m
300dm=.....m
1400dm=.....m
8000m......km
25000m=......km
40000m=.......km
pomocyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy to już na jutro!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:13:30+01:00
2cm=20 mm
12cm=120mm
6m=600cm
11m=1100cm
9km=9000m
10km=10000m
7cm 9mm=79mm
15cm 1mm=151mm
5m 2cm=502cm
13m 30cm=1330cm
2km 521m=2521m
4km 35m=4035m

30cm 1mm=301mm
17mm=1cm7mm
218cm=2m18cm
5m 11cm=511cm
1285m=1km285m
15km 1m =15001m

30mm=3cm
120mm=12cm
200mm=2cm
800cm=8m
1700cm=17m
5000cm=50m
90dm=9m
300dm=30m
1400dm=140m
8000m=8km
25000m=25km
40000m=40km
2010-01-10T15:14:12+01:00
2cm=20 mm
12cm=120mm
6m=600cm
11m=1100cm
9km=9000m
10km=10 000m
7cm 9mm=79mm
15cm 1mm=151mm
5m 2cm=502cm
13m 30cm=1330cm
2km 521m=2521m
4km 35m=4035m

30cm 1mm=301mm
17mm=1cm7mm
218cm=2m18cm
5m 11cm=511cm
1285m=1km285m
15km 1m =15 001m

30mm=3cm
120mm=12cm
200mm=20cm
800cm=8m
1700cm=17m
5000cm=50m
90dm=9m
300dm=30m
1400dm=140m
8000m=8km
25000m=25km
40000m=40km
2 3 2
2010-01-10T15:14:56+01:00
Zad.1.ZAMIEŃ JEDNOSTKI
2cm=20mm
12cm=120mm
6m=600cm
11m=1100cm
9km=9000m
10km=10000m
7cm 9mm=79mm
15cm 1mm=151mm
5m 2cm=502cm
13m 30cm=1330cm
2km 521m=2521m
4km 35m=4035m

30cm 1mm=301mm
17mm=1cm7mm
218cm=2m18cm
5m 11cm=511cm
1285m=1km285m
15km 1m =15001m

30mm=3cm
120mm=12cm
200mm=20cm
800cm=8m
1700cm=17m
5000cm=50m
90dm=9m
300dm=30m
1400dm=140m
8000m=8km
25000m=25km
40000m=40km

Korzystamy z podstawowych jednostek długości:
1cm=10mm
1dm=10cm
1m=10dm
1m=100cm
1km=1000m
2 5 2