1.osobniki potomne mają wszystkie cechy organizmu , z którego powstały
2.w rozmnażaniu uczestniczą zazwyczaj dwa osobniki
3.osobniki potomne mają kombinację cech każdego z rodziców
4.Osobniki potomne powstają z komórek lub fragment ów ciała jednego organizmu.
5.W procesie tym biorą udział gamety .

Które cechy pasują do rozmnażania płciowego , a które do bezpłciowego ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:19:47+01:00
Płciowe nr 2;3;5
bezpłciowe nr 1;4
8 4 8
2010-01-10T16:55:31+01:00
Rozmnażanie bezpłciowe:
*osobniki potomne mają wszystkie cechy organizmu , z którego powstały
*Osobniki potomne powstają z komórek lub fragmentów ciała jednego organizmu.

rozmnażanie płciowe:
*w rozmnażaniu uczestniczą zazwyczaj dwa osobniki
*osobniki potomne mają kombinację cech każdego z rodziców
*W procesie tym biorą udział gamety .

:D
4 5 4