Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:24:52+01:00
Tak to prawda byłem głupi i pragnąłem cię ,ale ty mnie uwiodłaś ,pozwolisz mi tak cierpieć przez wieki przecież nie jestem ci obcy .Obiecuje już nigdy więcej nigdy nie przyjdę nad Świteź ,proszę cie nie rób mi tego.Oszcześć mnie
Błagam
2010-01-10T15:34:21+01:00
Nie zabijaj mnie . Nie wiedziałem co to prawdziwa miłość. Zawsze kierowałem się wyglądem , a nie wnętrzem człowieka .
Wiem , że popełniłem wielki , błąd , ale to TY jesteś moja miłością . prosze cie , daj mi druga szansę ,
1 5 1