Odpowiedzi

2010-01-10T15:30:46+01:00
Traktat wersalski przyznawał nam większośc ziem zaboru pruskiego,przewidywał plebiscyty na Górnym Śląsku Warmii i Mazurach.
Niemcy musiały uznac naszą niepodległośc,jak również zgodzic się na wiele warunków i zobowiązań gospodarczych,politycznych i militarnych.
Utworzono również Ligę Narodów,a następnie Wolne Miasto Gdańsk.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:29:06+01:00
Zatwierdzono niepodległość Polski;
Pomorze Gdgańskie, Wielkopolska i część Górnego Śląska przywrócono do Polski;
Na części Górnego Śląska, Powiślu, Warmii i Mazurach ogłoszono plebiscyty;
podpisanie Traktatu o ochronie mniejszości narodowych przez : Polske, Rumunie, Czechosłowacje, Grecje i Jugosławie;
Powstanie Ligi Narodów