Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:31:30+01:00
Powierzchnia drogi
s=150m*20m=3000m2
1ha=10000m2
8ha=80000m2
80000m2-3000m2=77000m2=7,7ha
1 1 1
2010-01-10T15:34:24+01:00
(trzeba obliczyć pole powierzchni drogi i odjąć od całej powierzchni prostokąta:):))

a=150m (długość drogi)
b=20m (szerokość drogi)

Pole drogi (prostokąta)=a*b
Pole drogi (prostokąta)=150*20=3000[m²]

1ha=10 000m²
3000m²=0,3 ha

8ha-0,3ha=7,7 ha

Odp.: Na pozostałe inwestycje pozostało 7,7 ha.