1.nazwa pierwszego przypadka
2.część mowy, która się odmienia przez osoby
3.pytamy o tę formę kogo? co?
4.zostaje po odrzuceniu tematu odmieniającego się wyrazu
5.część mowy odmienna związana z liczeniem
6.zaimek zaczynający się na ó + jego forma r. ż. lp + forma lm
7.określenie głoski, przy której wymawianiu powietrze wychodzi również nosem
8.jeden z rodzajów orzeczenia
9.znak kończący zdanie oznajmujące

2

Odpowiedzi

2010-01-10T15:30:23+01:00
1.mianownik
2.czasownik
3. dopełniacz(chyba)
9.kropka
4.końcówka(chyba)
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:39:17+01:00
1. mianownik
2.czasownik
3.biernik
4.temat
5.liczebnik
6.ów
7.nosowa
8.czasownikowe/imienne
9.kropka
22 2 22