Odpowiedzi

2010-01-10T15:35:02+01:00
Jest dla mnie ojcem, który zawsze pomoga mi w trudnych chwilach .
1 1 1
2010-01-10T15:36:49+01:00
Jezus Chrystus jest dla mnie stworzycielem świata, dawcą życia. Jest moim Aniołem Stróżem, który czuwa nade mną zarówno w tych dobrych jaki w tych chwilach. Jest dla mnie ciałem i duchem, które mogę mieć w sobie poprzez Komunie Świętą bądź Spowiedź. Jezus Chrystus czeka na mnie w kościele i jest symbolem miłości bólu i cierpienia.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:37:11+01:00
Jezus Chrystus jest dla mnie przede wszystkim przyjacielem króremu mogę wszystko powiedzieć. A on zawsze mi pomoże. Jest dla mnie również wskazówką ,która pokazuje mi jaka drogę mam wybrać.;D
2 3 2