Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T15:54:01+01:00
D=1,309g/dm sześcienny
V=4m razy 3m razy 2 m=24mkwadratowe
tlen to 21 % powietrza czyli-5.04
m=v.d
czyli : 5.04 . 1,309=6,60kg
odp: w tym pokoju znajduje się 6.6o kg tlenu
2010-01-10T15:58:11+01:00
V=4 x 3 x 2=24m³=24000dm³
d=1,309g/dm³
d=m / v
m=d x v
m=1,309 x 24000= 31416g
31416g----100%
x-----------21%
x=6597,36g=6,59736kg
sądze że dobrze wyszło :)