Odpowiedzi

2010-01-10T15:39:24+01:00
5 cm × 4500000cm=22500000cm
22500000cm=225000m=225km

Odp.Rzeczywista odległość między tymi miastami wynosi 225km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:43:57+01:00
Skala-1:4500000
1km=1000m
1m=100cm
1cm=45km
czyli 1cm na mapie odpowiada 45km w terenie
odległość na mapie- 5cm
odległość w rzeczywistości- 5 × 45km=225km
Odp. Rzeczywista odleglość między miastami wynosi 225 km