Poparcie dla partii Konserwatywnej wynosi 20%, a dla partii Postępu 30%. Nieprawdą zatem jest, że poparcie dla partii Postepu:
a. jest o 10% wyższe niż dla partii Konserwatywnej,
b. jest o 50% wyższe niż dla partii Konserwatywnej,
c. jest 1,5 raza wyższe niz dla partii Konserwatywnej.
d. jest o 10 punktów procentowych wyższe niz dla partii Konserwatywnej.

3

Odpowiedzi

2009-09-23T17:52:55+02:00
B. jest o 50% wyższe niż dla partii Konserwatywnej
7 2 7
2009-09-23T17:54:50+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T19:48:51+02:00
Moim zdanie b jest nieprawdą