Odpowiedzi

2010-01-10T16:04:19+01:00
X-strony III tomu
x+59- strony I tomu
x+170-strony II tomu

x+x+59+x+170=625
3x+229=625
3x=396
x=132
I tom 132+59=191
II tom 132+170= 302
III tom 132 str
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:11:58+01:00
Dane:
Wszystkie III tomy razem-625 stron
tom I-x+59
tom II-x+170
tom III - x
Oblicznia:
x+x+170+x+59=625
3x+229=625
3x=625-229=396
x=396:3
x=132-III tom książki
x+170=132+170=302-II tom książki
x+59=132+59=191-I tom książki