Odpowiedzi

2010-01-10T15:44:16+01:00
Ortografii powinno się uczyć ponieważ każdy musiumiec poprawnie pisać. Dięki temu unikniemy błedów. Pisząć list motywacyjny nie wolno nam popenić błędów z resztą w żadnej forie pusanej nie wolno popełniać błedów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:47:05+01:00
Warto się uczyć ortografii ,aby nie mieć problemów w przyszłości.Ułatwi ona na pewno pisanie np .listów,lub wypracowań.Dzięki niej nie będziemy popełniać prostych oraz trudniejszych błędów.
1 1 1
2010-01-10T15:49:14+01:00
Tak, ponieważ ortografia przydaje sie w każdej sytuacji np. gdy chcemy napisac co czujemy danej osobie, lub napisac list.Ortografia przydaje sie też gdy mówimy lub czytamy bo bez tego mówiliśmyby lub czytalismyby fałszem.