Odpowiedzi

2010-01-10T15:46:38+01:00
Majowa jutrzenka jest znana w całej polsce.
Piosenkarz to mój ulubiony zawód.
Zazwyczaj w brzydkich słowach uzywana jest cenzura.
Jutro będzie niezły kongres.
Dyrygent zawsze mnie pasjonował.
Wszyscy muszą wlozyc kombinezon.
Bardzo lubie kwiecisty klomb.
Kazdy ma do wsyztskich pretensje
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:49:34+01:00
Magda miała pretensje do Ani, ponieważ ta zabrała jej zeszyt.
Okazały klomb stoi przed domem.
Asia założyła kombinezon.
Dyrygent stoi na scenie.
Kongres to największy doroczny zjazd Świadków Jehowy.
Magda oglądała film, w którym ocenzurowano niektóre sceny.
Piosenkarz śpiewa dla publiczności.
Jutrzenka to nazwa planety Wenus widocznej nad horyzontem przed wschodem Słońca.



Może być?? ;)
1 4 1
2010-01-10T19:31:30+01:00
Wstaliśmy o jutrzence.
Byłam na koncercie pewnego piosenkarza.
W naszych szkolnych komputerach jest cenzura.
Byłam na zebraniu kongresu.
Dyrygent wczuł się w rolę.
Zdjęłam kombinezon narciarski.
Zasadziłam cały klomb kwiatków.
Siostra ciągle ma do mnie pretensje.