Odpowiedzi

2010-01-10T15:47:58+01:00
Powinienem być twoim kumplem. Mówią, żej jestem najlepszym przyjacielem człowieka. Jestem wierny i nigdy Cię nie zdradzę. Jeśli wybierzesz mnie możesz mieć gwarancję, że nigdy Cię nie oszukam.

Mam nadzieją, że mnie wybierzesz
Pies
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:53:28+01:00
Szukasz przyjaciela??
Właśnie go znalazłeś!!
Gdy będzie ci smutno wystarczy jeden telefon , a będę przy tobie, trzymając cię za rękę i pocieszając najlepiej jak umiem , nawet przez całą noc! Potrafię również przepraszać , wybaczać, poświęcić się dla przyjaciół. Jednak jeśli dalej się wahasz zadzwoń pod numer ********** i dowiedz się więcej , czekam.



(Mam nadzieje że pomogłem ;])