Odpowiedzi

2010-01-10T15:52:12+01:00
,,Dobry uczynek to potrzeba, która płynie prosto z serca i nie oczekuje niczego w zamian.''

Dobre uczynki:

- pomaganie innym w potrzebie
- prace charytatywne
- opiekowanie sie drugą osobą, gdy jest chora
- segregowanie smieci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:52:32+01:00
- uczestniczyć na mszy
-codzienna modlitwa
- pomaganie koleżankom kolegom i nnych ludziom
- sprzątanie
- reagowanie na zło
2010-01-10T15:53:52+01:00
Względem duszy:
*grzeszących upominać
*nieumiejętnych pouczać
*wątpiącym dobrze radzić
*strapionych pocieszać
*krzywdy cierpliwie znosić
*urazy chętnie darować
*modlić się za żywych i umarłych

Względem ciała:
*głodnych nakarmić
*spragnionych napoić
*nagich przyodziać
*podróżnych w dom przyjąć
*więźniów pocieszać
*chorych nawiedzać
*umarłych pogrzebać


Najważniejsze dobre uczynki:
*modlitwa,
*post,
*jałmużna.