Odpowiedzi

2010-01-10T15:51:13+01:00
Szerokość geograficzna
prądy morskie
odległość od mórz i oceanów
wysokość nad poziomem morza
szata roślinna
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T15:52:07+01:00
A)od szerokości geograficznej
b)od ukształtowania powierzchni ziemi
c)od wysokości nad poziomem morza
d)od odległości od mórz i oceanów oraz prądów morskich
e)od działalności człowieka
21 3 21
2010-01-10T15:52:37+01:00
1. Położenie Geograficzne
2. Ukształtownie terenu (im wyżej tym zimniej)]
3. Wilgotność (zależy od tego jak daleko jest obszar od zbiorników wodnych)
4. Opady atmosferyczne
5. Prądy morskie
21 3 21