Odpowiedzi

2010-01-10T15:53:07+01:00
Wierz w Boga bo normalnie źle na tym wyjdziesz i pójdziesz do piekła. Mama Cię zbije i będziesz miał siniaki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:06:52+01:00
1)Jak coś zrobisz to dostaniesz za to wynagrodzenie, np. jak dobrze wykonasz prace to dostaniesz takie samo wynagrodzenie.
2)Przestrzegaj wszystkie zasady i staraj sie byc jak najlepsza, bo Bog widzi wszystko.


Oczekuję naj:*:*:
i mam nadzieje ze to Ci pomoze w piatce:*
1 5 1