Odpowiedzi

2010-01-10T15:59:13+01:00
- wadliwy styl zycia
- zagrożenia w srodowisku spolecznym
- zagrozenia w srodowisku fizycznym
- glowne problemy zdrowotne
- choroby ukladu krazenia
- nowotwory zlosliwe
- urazy i zatrucia
- zaburzenia psychiczne
- choroby zakazne
- choroby zawodowe zwiazane z wykonywaniem pracy
- choroby ukladu oddechowego i trawiennego
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:00:02+01:00
Mała aktywność fizyczna ogółu ludności
Nieprawidłowości w sposobie żywienia
Palenie tytoniu
Nadmiernie spożycie alkoholu, zwłaszcza napojów wysokoprocentowych
Używanie substancji psychoaktywnych (innych niż alkohol i nikotyna)
Daj Maxa:-)
10 3 10
2010-01-10T20:05:09+01:00
Nie afiszuj się swoim stanem posiadania (np.: bogactwem, ubiorem, biżuterią itp.
zatrucia
palenie tytoniu
picie alkoholu
odurzanie sie
nowotwory
urazy
6 3 6