Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:13:49+01:00
Zadanie 6
16:47 - 16:02 = 45 minut
97km-67km = 30km

45 minut jedzie pociąg i przebywa trase 30km
jeżeli wszystko podzielimy przez 3 to w 15 minut przejeżdza średnio 10 km, więc w godzine (60 minut) przejedzie 40 km
odpowiedz to 40 km/h

zadanie 9
5*1,30zł + 2*1,60zł + 4*1,40zł + 0,40*21,70 = 6,50zł +3,20zł + 5,60zł + 8,68zł = 23,98 zł
tyle zapłaciła mama 23,98 zł

zadanie 11
500*1,30zł= 650 zł
650zł * 1/10 = 650/10 = 65zł
650zł - 65zł = 585zł
odpowiedz to 585zł

zadanie 12
2200 * 0,90zł = 1980zł
2200 * 1,60zł = 3520zł
3520zł - 1980zł = 1540 zł
tyle zarobili na lodach :) 1540zł
2010-01-10T16:18:21+01:00
6. s= 97km-67km=30km
t=45min=0,75h
v=s×t
v=0,75×30=22,5
9. 5×1,30+2×1.60+4×1,40+0,4×21,70=23.78
11. 500×1,30=650
650×0,1=65 wysokosc obnizki
650-65=585
12. 2200×0.9=1980zl