Odpowiedzi

2010-01-10T15:59:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:02:27+01:00
Wzór z jakiego będziemy korzystać: W=F*s [praca równa jest działaniu siły pomnożonej przez przesunięcie]

W-praca [J-dżul]
F-siła [N-newton(czyt. niuton)]
s-wartość przesunięcia [m]

20 cm=0,2m
W=50*0,2
W=10 (J)

Odp: Praca wykonana przez to ciało jest równa 10 dżulom.

ps rozwiązanie jest rzetelne (z opisem, ze wszystkimi potrzebnymi objaśnieniami słownymi, ze wzorem początkowym) a co najważniejsze jest poprawne moje rozwiązanie...zależy mi bardzo na naj... :-)
2 4 2