Odpowiedzi

2010-01-10T15:59:26+01:00
Zmienia wodę w wino
Leczy sługę setnika
Uzdrawia sparaliżowanego przy sadzawce.
Powoduje nadzwyczajny połów ryb
Uzdrawia teściową apostoła Piotra i wielu innych chorych.
Wskrzesza z martwych syna wdowy
Ucisza Burzę
Wskrzesza Łazarza
Chodzi po jeziorze i zatrzymuje burzę
Karmi cztery tysiące ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:01:46+01:00
- Zmienia wodę w wino
- Leczy sługę setnika.
- Uzdrawia sparaliżowanego przy sadzawce.
- Powoduje nadzwyczajny połów ryb
- Uzdrawia opętanego w synagodze w Kapernaum.
- Uzdrawia teściową apostoła Piotra i wielu innych chorych.
- Uzdrawia trędowatego
- Uzdrawia sparaliżowanego
- Wskrzesza z martwych syna wdowy
- Uzdrawia ślepych, ucisza opętanycho
- Ucisza burzę
- Uzdrawia opętanego człowieka w Gerazie.
- Uzdrawia kobietę, która się Go dotknęła.
- Wskrzesza z martwych córkę Jaira.
- Karmi pięciotysięczny tłum.
- Chodzi po jeziorze i zatrzymuje burzę
- Uzdrawia córkę kobiety kananejskiej
- Uzdrawia głuchoniemego
- Karmi cztery tysiące ludzi
- Uzdrawia dziesięciu trędowatych.
- Wskrzesza Łazarza z martwych
- Przeklina drzewo figowe, które następnie usycha.
3 2 3
2010-01-10T16:17:46+01:00
Uzdrawiał wszystkich cierpiących, których nękały rozmaite choroby i dolegliwości: opętanych, epileptyków i paralityków
Uzdrowienie trędowatego Mt 8,1-4
Uzdrowienie teściowej Piotra
Uzdrowienie sługi setnika
Uciszenie burzy
Przeklina drzewo figowe, które potem usycha
Wyrzucenie złych duchów z dwóch opętanych Mt 8, 28-34
Uzdrowienie paralityka
Uzdrowienie -córki Jaira
-kobiety cierpiącej na krwotok
dwóch niewidomych
opętanego niemowy
człowieka, który miał uschłą rękę
w Genezaret
córki kobiety kananejskiej
nad jeziorem
epileptyka
chromego nad sadzawką
Pierwsze i drugie rozmnożenie chleba
Jezus chodzący po jeziorze
Wskrzeszenie Łazarza
Obfity połów Piotra
Przemienienie wody w wino
"JEST PONADTO WIELE INNYCH RZECZY, KTÓRYCH JEZUS DOKONAŁ, A KTÓRE GDYBY JE SZCZEGÓŁOWO OPISAĆ, TO SĄDZĘ, ŻE CAŁY ŚWIAT NIE POMIEŚCIŁBY KSIĄG, JAKIE TRZEBA BY NAPISAĆ" J 21,25