Hej:)
Proszę o szybką pomoc!!
Muszę napisać wywiad z kimś sławnym np.piosenkarką albo strażakiem.......
Obojętnie z kimś sławnym ;)Ok.5-6 pytań.
Błagam o szybką odpowiedź.
Jeżeli by ktoś mógł to na pocztę [email protected]
no a jak nie to może być tu.
Proszę o szybką odpowiedź,bo potrzebne mi na jutro ;)
Pozdrawiam i dam najj ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:05:29+01:00
Wywiad z panią Katarzyną Starzak – nauczycielką języka niemieckiego w Gimnazjum w Dobczycach.

JM – Pani Kasiu dlaczego zdecydowała się Pani na pracę jako nauczycielka ?

KS – Zawsze interesowałam się językami obcymi. Od szkoły podstawowej uczyłam się języka niemieckiego. Przez kilka lat chodziłam na prywatne lekcje do znanej pani profesor w Krakowie. To ona zaszczepiła we mnie zamiłowanie do tego języka. W trakcie studiów odbywałam praktykę w szkole. Spodobała mi się praca z dziećmi. Po skończeniu studiów zdecydowałam się zostać nauczycielką.

JM – Czy dzieci lubią uczyć się języka niemieckiego ?

KS – To zależy od dziecka. Ja nie narzekam na brak zainteresowania moim przedmiotem. W szkole, w której uczę jest stworzona klasa o rozszerzonej liczbie godzin języka niemieckiego. Aby dostać się do tej klasy trzeba zdać egzamin stwierdzający umiejętności uczniów. Kryteria są bardzo wysokie, a mimo to chętnych nie brakuje.

JM – Jakie działania podejmuje dyrekcja szkoły, aby rozwijać te zainteresowania u dzieci ?

KS – W naszej szkole co roku organizowane są Dni Języka Niemieckiego. Uczniowie mają za zadanie przedstawić wykonaną przez siebie prezentację multimedialną w języku niemieckim na określony temat. W tym roku temat dotyczył krajów Unii Europejskiej. Oprócz tego uczniowie mają możliwość wyjazdu do Niemiecka tzw. wymianę. Dzięki temu mają możliwość sprawdzić swoje umiejętności językowe i poznać kulturę tego kraju.

JM – Jak długo pracuje Pani w swoim zawodzie ?

KS – Pracuję już od 12 lat.

JM – Czy jakieś nietypowe zdarzenie miało miejsce na Pani lekcji ?

KS – Na jednej z lekcji zauważyłam, że uczeń ściąga na kartkówce. Podeszłam do niego, aby zabrać mu te ściągę. Niestety uczeń włożył ją do ust i zjadł. Tak mnie tym rozśmieszył, że nie ukarałam go.

JM – Czy w dzieciństwie marzyła Pani o pracy nauczyciela ?

KS – Nie. Jako dziecko miałam inne marzenia. Chciałam zostać archeologiem.

JM – Czy zna Pani inne języki obce ?

KS – Znam język angielski.

JM – Czy lubi Pani swój zawód ?

KS – Tak, chociaż jest trudny i czasami stresujący. Daje mi jednak dużo satysfakcji.

JM – Dziękuję za rozmowę.



tam gdzie jest J.M daj sobei swoje inicjały może być ???
2010-01-10T16:06:10+01:00
1.jak pani udało sie osiognoć sukces
2.w jaki sposób jesli pani powie
3.jak była pani młoda kto był pani wzorcem do nasladowania
4.co lubi pani robic na co dzien
5.pani najwiekszy sukces
6.jak układa sie pani w życiu prywatnym cos takiego jak nie to pisz:)