Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:08:23+01:00
L.poj
1.M. sto jedenasty [rok]
2.D. sto jedenastego [roku]
3.C. stu jedenastemu [rokowi]
4.B. sto jedenasty [rok]
5.N. sto jedenastym [rokiem]
6.Msc. stu jedenastym [roku]
7.W. sto jedenasty [roku] !

23 4 23
2010-01-10T16:25:14+01:00
M.sto jedenasty(rok)
D.sto jedenastego(roku)
C.sto jedenastemu(roku)
B.sto jedenasty(rok)
N.sto jedenastym(rokiem)
Ms.sto jedenasty(roku)
W.sto jedenasty(roku)
20 3 20