Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:11:51+01:00
Obwód jest to suma wszystkich boków.
W prostokącie masz dwa boki a i dwa boki b tak wiec a+a+b+b=ob
Ob= 2a+2b
Ob=2*6+2*4
Ob=12+8=20
Pole
wzór P=ab
P=6*4=24cm2
1 5 1
2010-01-10T16:16:50+01:00
Obwód:
Obwód:a+b+a+b
Obwód:6cm+4cm+6cm+4cm=20cm
Odp:Obwód tego prostokąta wynosi 20cm.

Pole:
P=axb
P=6x4=24cm2

Odp:Pole tego prostokąta wynosi 24cm2.
2 3 2