Odpowiedzi

2010-01-10T16:09:48+01:00
1cm-800000cm
1cm-8000m
1cm-8km
20:8=2,4 cm na mapie
1 1 1
2010-01-10T16:10:59+01:00
1:800000, 20km= 20000m=2000000cm
1cm- 800000cm
xcm -2000000cm

2000000=800000x
x=0,4cm

na mapie w skali 1:800000 ta odległość to 0,4cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:12:57+01:00
1;800000
1cm na mapie to 8km w rzeczywistości

20km:8km=2,5cm
20km w rzeczywistości to 2,5 cm na mapie
(nie może być 2,4 bo to w ułamku dziesiętnym jest a nie reszta)
4 3 4