Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:11:39+01:00
Himalaje- niekorzystne gleby do upraw roślin, duża wysokość m.n.p.m

Grenlandia- zbyt niskie temperatury, brak roślin (czyli również - gleba)
2010-01-10T16:12:50+01:00
Ludzie nie mogli by się osiedlić w Himalajach ponieważ są to wysokie góry i teren nie sprzyja uprawie roślin.
W Grenlandii ludzie nie mogliby się osiedlić dlatego, że ziemia pokryta jest lodem i niemożliwe by było aby gospodarka dobrze się tam rozwinęła. Po za tym klimat i temperatura jakie tam panują są bardzo niskie .