Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:15:42+01:00
2,5m*5m*6m=75 m kwadratowych
75:11=6 i 9/11
opd; nalezy kupic 7 paczek tapety
ps nie napisalas nic o tym ile kosztuje tapeta
2010-01-10T16:19:33+01:00
Należy policzyć ile wynosi pole powierzchni wszystkich ścian tego pokoju. Podłoga jest prostokątem o wymiarach 5mx6m a wysokość pokoju wynosi 2,5m. Mamy zatem w pokoju dwie ściany o wymiarach 5mx2,5m oraz dwie o wymiarach 6mx2,5m. Liczymy pole powierzchni ścian:
P=2*(5m*2,5m)+2*(6m*2,5m)=2*12,5m²+2*15m²=25m²+30m²=55m²

55m²/11m²=5 czyli Ania potrzebuje 5 rolek tapety do oklejenia pokoju
2010-01-10T20:52:58+01:00
2,5*5*6= 75
75:11=6,818
Odp. Trzeba kupić 7 rolek