Przetłumacz zdania.
1. I haven't got any trainers.
2. Have you got a mobile phone?
3. My friend has got a poster of Robbie Williams.
4. There's a small music shop in my town.
5. Is there a park near here?
6. I'm from Dublin, in Ireland.
7. Is your brother a football fan?

3

Odpowiedzi

2010-01-10T16:13:31+01:00
1 Nie mam żadnych spodni.
2 Masz telefon komórkowy?
3 Mój przyjaciel ma plakat Robbiego Williamsa
4 W moim miasteczku jest mały sklep muzyczny
5 Obok tego jest park?
6. Pochodze z Dublina z Irlandii
7. Czy twój brat jest fanem piłki nożnej?
2010-01-10T16:14:01+01:00
1. Nie mam żadnych butów.
2. Masz telefon komórkowy?
3. Mój przyjaciel ma plakat z Robbim Williams'em.
4. Jest małym sklepem muzycznyme w moim mieście.
5. Czy park jest w pobliżu ?
6. Pochodzę z Dublina w Irlandii.
7. Czy twój brat jest fanem piłki nożnej?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:14:22+01:00
1. Nie mam żadnych butów.
2. Czy masz telefon komórkowy ?
3. Mój przyjaciel ma plakat Robbiego Williama.
4. W moim mieście znajduję się mały sklep muzyczny.
5. Czy park znajduję się blisko Ciebie ?
6. Jestem z Dublina, w Irlandii.
7. Czy twój brat jest fanem piłki nożnej ?
1 5 1