Odpowiedzi

2010-01-10T16:20:41+01:00
Drogi panie Andrzeju...

Z więlką radością gratuluje panu zdobycia tej wyjątkowej nagrody filmowej - statueyki Oscara.
Nie ma żadnych wątpliwośći że jest jej pan godzien i wiem że da ona panu motywacje na kolejne lata twórczości filmowej.

Serdecznie gratuluje !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:21:56+01:00
Panie Andrzeju Wajda !
Składam na pańskie dłonie serdeczne gratulacje, z okazji zdobycia tej prestiżowej nagrody, jaką jest Oscar.
Życzę, aby praca nad następnymi filmami była tak owocna jak do tej pory. Życzę także, woli walki, aby nigdy Pan nie zwątpił w swoje możliwości. Wytrwałości i wyrozumiałości do młodych aktorów. Aby wszystkie Pana marzenia spełniły się jak najszybciej, oraz proszę o dalsze superprodukcje .
2010-01-10T16:24:49+01:00
Szanowny Panie Andrzeju!
Oglądałam wiele Pana filmów.Według mnie są one bardzo pouczające.Dlatego serdecznie chciałabym pogratulować Panu zdobycia złotej statuetki Oscara.Życzę Panu dalszych sukcesów.Mam nadzieję,że kolejne Pana filmy będą równie wielkim sukcesem.
[Twoje Imię]