Zadano odczyn pieciu wymienionych ponizej roztworow. stwierdzono ze wartosci ich pH wynosza 1, 2, 7, 11, 14. Nazwie roztworow przyporzatkuj odpowiedznia wartosc pH:

*srodek usuwajacy kamien i rdze......
*woda destylowana..........
*kwas solny........
*zasada sodowa......
*plyn do mycia naczyn.......

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:19:52+01:00
Kwas solny 1
zasada sodowa 14
woda destylowana 7
środek usuwający kamień i rdzę... 3
płyn do mycia naczyń 11
4 5 4
2010-01-10T16:21:11+01:00
Kwas solny -1
środek usuwający kamien i rdzę- 2
woda destylowana-7
płyn do mycia naczyń -11
zasada sodowa-14
4 5 4