Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:33:57+01:00
Boże wszechmogący i miłosierny spraw aby pakistańskie dzieci mogły w jak najbliższym czasie żyć nie obawiając się o swoje życie.Spraw również aby mogły spokojnie i bez problemów kszałcić się w wybranych przez siebie kierunkach.Boże jedyny niech twoja moc sprawi aby dzieci mogły żyć jak dzieci w innych krajach na świecie.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T19:30:55+01:00
Boże POZWÓL ABY PAKISTAŃSKIE DZIECI MOGŁY UCZYĆ SIĘ W SZKOŁACH , ABY NIE BAŁY SIĘ O SWOJE ŻYCIE.DAJ IM ODCZUĆ SWOJE DZIECIŃSTWO.