Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:20:26+01:00
Jego obecnosc mozna wykryc za pomoca wody wapiennej W zetknięciu się wody wapiennej z dwutlenkiem węgla następuje reakcja:CO2 + Ca(OH)2 → H2O + CaCO3
2010-01-10T16:20:52+01:00
Pod wpływem dwutlenku węgla, woda wapniowa mętnieje.
2010-01-10T16:31:49+01:00
W wodzie wapiennej :)
W zetknięcie wody z CO₂ , występuje taka reakcja : CO₂ + Ca(OH)₂ → H₂O + CaCO₃