Odpowiedzi

2010-01-10T16:23:29+01:00
3.gdy dorosnę, chciałabym spęłnić swoje marzenia , oraz spędzić najlepsze wakacje. Gdy dorosnę chciałabym skoczyć na bandżi lub , zagrać w najlepszym hicie roku! :)

Mam nadzeję ze wszystko się spełni! :)

Emilka! :p
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:28:32+01:00
Gdybym wygrał główną nagrodę w lotto chciałbym spełnić swoje najskrytsze marzenia. Na samym początku zwiedziłbym cały kontynent Europejski i Afrykański zwiedzając po kolei wszystkie państwa i dowiadując się wiele o kulturze tamtejszych ludzi i ich zwyczajach. Następnie pewną sumę przeznaczyłbym na schroniska dla zwierząt, ponieważ bardzo interesuje się zoologią i lubię pomagać zwierzętom, które cierpią z jakiegoś powodu. Później założyłbym jakąś firmę, która przynosiła by mi zyski do końca życia i pozwalała utrzymać rodzinę i wykształcić moje dzieci. Zawsze marzyłem o tym aby mieć swój samolot, więc zapewne bym się w niego wyposażył gdyby nadarzyła mi się taka okazja. Kupiłbym przestronny i wygodny dom z najnowocześniejszymi nowinkami technicznymi. Gdybym wygrał w lotto zatrudniłbym ochroniarzy w swojej posiadłości aby pilnowali mojego majątku.

Sorki, że tak mało ale widzę, że inni też robią to zadanie więc możesz z 3 zrobić jedno :)
2 4 2