Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T18:58:56+02:00
Myślle że przyjaźn między chlopakiem i dziewczyna istnieje, wtedy uwazasz chlopaka za osobe ktorej ufasz, mozesz z nim gadac o wszystkim, tyko trzeba pamietac ze nie wiadomo czy onn chce to traktowac jakos tylko jako przyjazn... moze on oczekuje czegos wiecej, warto ustalac zasady "jestesmy przyjaciolmi i nic wiecej nigdy miedzy nami nie bedzie" bo przyjazn moze sie przerodzic w milosc...
1 1 1
2009-09-23T19:02:51+02:00
Tak. Przykład z Harr'ego Pottera przyjaźń między Harrym, Hermioną i Ronem.
2 2 2
2009-09-23T19:25:43+02:00
Myślę, że tak ponieważ:
-Nieraz przyjaźnie damsko-męskie są dużo trwalsze od damsko-damskich.
-Zdarza się, że dziewczyna lepiej dogaduje się z płcią przeciwną.
-Bywają one dużo prawdziwsze i dużo szczersze, ponieważ kobieta nie potrafi powiedzieć kobiecie tego co powie mężczyźnie.
1 5 1