Odpowiedzi

2010-01-10T16:31:33+01:00
CV
I Dane osobowe:
1. Data urodzenia: 20.12.1998
2. Stan Cywilny: Panna
3. Adres: Warszawa 00-951
ul. Jakaśtam 5 m 10
4.Telefon: 22888 88 88
5. E-mail: [email protected]
II Wykształcenie: Gimnazjum AK "Baszta"
Sz. Podstawowa .....
III Doświadczenie zawodowe:
- Roznoszenie ulotek
- Praca w warsztacie samochodowym
IV Umiejętności:
- ......
V Zainteresowania:
- Malowanie
-Fotografia
-..............

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:35:36+01:00
List motywacyjny

Łęczyca 17 listopada 2009 rok


Jan Kowalski Japan International
99-100 Łęczyca Warszawa
ul. Kwiatowa 5/6 24-560 Warszawa
tel. 666-666-666



Uprzejme zwracam się z prośbą o przyjęcie mnie do Firmy ,,Japan Tobacco International'' na stanowisko- mechanik. W tym celu składam do wglądu swoje CV, które przedstawia informacje na temat moich kwalifikacji oraz umiejętności.
Jestem osobą, która rzetelnie podchodzi do swoich zadań, wykonując je z dokładnością i precyzją. Bardzo łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi.
Jako osoba otwarta na nowe doświadczenia i konsekwentna w działaniu jestem gotowy sprostać wymaganiom stawianym mi w pracy. Moim atutem jest duży staż pracy i umiejętności przystosowania się do nowych warunków oraz miejsc pracy. Jestem osobą punktualną i dyspozycyjną.
Jeżeli moja kandydatura wzbudziła Państwa zainteresowanie, uprzejmie proszę o kontakt ze mną.


Załączniki:
-CV
Z poważaniem

Jan Kowalski


Cv

CURRICULUM VITAE

DANE PERSONALNE:
Imię Jan
Nazwisko Kowalski
Adres Warszawa
55-150 warszawa

Data urodzenia 01.01.2003
Miejsce urodzenia warszawa
Telefon 666666666
Obywatelstwo polskie
Stan cywilny żonaty

WYKSZTAŁCENIE:


PRAKTYKA ZAWODOWA:

CECHY OSOBOWE:

ZAINTERESOWANIA:

OPIS KWALIFIKACJI:

DODATKOWE INFORMACJE:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji i procesu rekrutacji ( zgodne z Ustawą z dn. 29.08.97 r.o ochronie danych Osobowych Dz.U.nr 133 poz.883